Friday, May 25, 2012

lesson

haih, memang lah kadang-kadang dunia yang kita lalui ni, kita tak tahu bila kita jumpa kawan dan bila kita jumpa lawan.

this is the first time ever, in my entire life, ive been back stabbed by someone that i knew. its kinda hurt somehow. tapi, yes aku mengaku, tindakan aku balas apa yang kau buat tu, memang keanak-anakan. yes, aku tahu aku sepatutnya handle benda ni dengan cara orang dewasa, tapi ikutkan perasaan marah, marah ini datang dari syaitan, aku tahu tu, aku dah plan nak balas, lebih dari apa yang kau dah buat.


tapi, bila aku fikir balik, kalau aku buat benda tu, maknanya aku akan end up buat kesilapan sama macam kau buat, and im not gonna be you, ever. Nauzubillahiminalzalik.

and, thanks, sebab kau dah bagi aku satu pengajaran besar, satu, jangan percaya semua orang kat sekeliling kita. dua, buat baik berpada-pada, tiga, handle situation dgn lebih matang. empat, arghh. banyak sangat benda yang kau dah bawak dalam hidup aku.thanks, anyway.

1 comment:

  1. baby3.. huhu.. are u ok?? always think wisely before do something<3

    ReplyDelete